Sol

Gud vad skönt det känns.. Solen lyser och det är varm och skönt ute....  Nu hoppas jag bara att detta håller i sig ett tag. Skönt att slippa gå runt med massa tjocka tröjor osv bara för att slippa frysa...

I morse va jag och tränade.. Helt underbart att få börja dagen med lite träning. Har aldrig riktigt varit min grej förut men idag var det sjukt härligt... Blev ett pass IW och sen lite armar... Härligt härligt... När man var klar på träningen var det helt ljust och fint väder och detta bidrog såklart till mitt humör idag. Vilket är på topp...

Om en stund kommer pappsi och hämtar mig. Blir lite lunch :) Härligt att kunna träffas så nu när man inte bor hemma mer.. Får ta vara på dom dagarna som båda har lite tid över... Får se vad det blir för nått mumsigt...

Resten av dagen är relativt oplanerad.. Ikväll blir det en lugn myskväll i alla fall... 



Jag och Pappsi :)





Trevlig helg ! Puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0