Skärpning...

Nu var det fruktansvärt längesen jag skrev... Får såna dipp ibland... Eller nuförtiden blir det rätt ofta.. Menar finns ju egentligen inget speciellt att skriva... Livet är liksom samma nästan varje vecka.. Med detta menar jag inte att livet inte är underbart för det är det... Har världens bästa vänner.. :)

Idag har jag o Nathalie varit i skolan och förberett vår redovisning imorgon.. Väldigt snyggt med vårt power point haha.. Blev en snabbis i skolan som sagt o sen hem igen... Här har jag suttit och slöat mej hela dagen.. Sjukt dåliga program på tv.n bara..

Ikväll blir det däremot lite mer fart.. Träning :D IW och Box står på schemat idag... :P Även om alla skäller på mej för att jag inte borde träna med knä som gör ont.. Pappa ville ju tom porta mej från gymmet.. Men men :) Underbart... På fredag blir det tiidig träning..6,30 ;) härligt....

Måste även börja titta på fina sommarklänningar som jag kan ha på bröllop i sommar... Himmel tänk så underbart. Sommarbröllop :) Ska bli supertrevligt.. Men först får jag längta till helgen när jag ska träffa mina fina töser igen!!!  Ni vet att ni är det bästa  !



Knäpp Juppy och SUPERFIN LOTTA !! SÅ DET SÅ !


Vackra Maria



Nu ska ja återgå till mina mackor... Mumma...


Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0