Kattkiss och Möllan

Igår var det lördag. Skönt med ledighet... Men den går ju snabbt förbi.... Dagen började med tvätt, som vanligt på helgen... Nästan enda tiden som man har tid att tvätta ju.. Men skönt att få det gjort... Varje gång jag kom in genom dörren så tyckte jag att det luktade äckligt. Luktade en blandning mellan kattkiss och fotsvett eller nått... Trodde det var mina gamla träningsskor som luktade... Gick och sniffade här hemma efter vad det kunde vara.. Jag rensade kattlådan, men trots detta så luktade det.... Fick för mig att städa några timmar senare.. Ut i hallen och lyfter på skorna... Vad ser jag då? Jo en stor pöl under skorna... Katten hade alltså kissat på mina skinnstövlar och mina andra vinterskor.. !!! Jävla katt säger jag bara.... Fick slänga mina älskade skor :( Men kunde ju inte spara dom :( I alla fall nu har jag fått tvätta golvet med ajax upprepade gånger för att sen lägga vitpeppar på så att dom inte ska fortsätta kissa där när dom känner sin egen lukt... Projekt !!

Aja kvällen fortsatte bättre... Träffade upp töserna på Möllan :) Mina fina fina töser.. Ni är helt underbara... Satt och uppdaterade oss om vad som hade hänt sen förra helgen :) Alltid lika trevligt.. Lotta försökte även lära Maria hur man ska göra för att få större ögon på foto haha.. Blev kanske inte riktigt lyckat haha. Men det var kul o se ditt försök gumman.. Har ju tom det på bild så ;) Men har alltid en underbar tid tillsammans med er... :) Ska även se till att boka in en dag när ni kan få stuvisar :)


Idag blir det bara att slöa och sen blir det träning framåt kvällen :) Härligt.... Sen blir d ju inte träning på några dagar pga dumma skolans schema.. Men men... Får ta igen det nästa helg, då jävlar :)


♥ Puss puss

Kommentarer
Postat av: Maria

Duktig du är som uppdaterar så ofta nu =)) Tack för igår verkligen super trevlig. Loveyou!!

2010-03-28 @ 14:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0