Endast en kvar

Herregud vad tiden har gått fort.. Idag avslutades den näst sista kursen på utbildningen... Nu återstår alltså bara en enda kurs... Eller bara och bara, tydligen ska den bli sjukt jobbig.. Men vi får väl se hur det blir.. Hoppas man klarar den liksom. Kul att va klar med allt men ha den sista kursen hängande över sig... Men i alla fall 4e juni så tar jag examen.. Både helt underbart och skrämmande.. Menar var tusan kommer jag hamna sen. Blir det fler kurser, vikariat eller vad kommer hända... Men vilket fall som är det alltid lika skönt när man vet att en kurs är avklarad. Lilla Ove gav oss tom diplom hehe.. Han är för go den läraren...

Efter skolan idag blev det i alla fall till Entré och handa lite småsaker och sen hem...Väl hemma skulle ja kela lite med katterna. Dock så fäller dom som tusan nu så inte helt trevligt... Insåg även att ena katten har fått väldigt mycket mjäll och att pälsen hade blivit hemskt dåligt. Ringde veterinären eller snarare veterinärerna... Fick i alla fall tips om att det kunde vara mask... 5 min efter avslutat samtal så kräker lilla gumman.. När jag ska torka upp det ser jag något vitt som liknade en mask.. Fick sen rådet av avmaska båda katterna. Så imorgon börjar avmaskningen.. Riktigt äckligt.. Men om några dagar är dom borta så.. :) Får hoppas pälsen blir bättre också.. Kunde ju bero på mask så...

Min lilla Snusan:





Har även varit duktig och tvättat fönsterna.. Känns så skönt när man kan se ut utan att behöva se massa smuts.. Så nu får gärna solen stå på så jag kan njuta av mina nytvättade fönster hehe :)

Ikväll blir det väl en tidig kväll med tanke på att jag ska upp och träna imorgon... Blir att gå hemifrån 06,00 eftersom träningen börjar 06,30.. Ska bli kul att testa på ett morgonpass :)




Puss puss ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0