Underbara älskade

träning... Herregud vad skönt det var att träna idag. Visste inte riktigt om det var för tidigt men jag begav mig dit och körde lite i alla fall.. Blev ett IW pass och därefter Box och lite på gymmet... Vilken härlig känsla !!! Jag älskar träningen !! Varje gång det blir några dagar för mycket vila känner jag hur jag blir mer lättretlig och på dåligt humör... Men nu mår jag som en gud.. Är på strålande underbart humör och vill bara hoppa runt av glädje känns det som...   :)   Älskar känslan !!

Såhär glad är jag just nu :




Förutom träning så har dagen fyllts av tvätt och en del plugg.. Sjukt tråkig bok men som tur är så är den lättläst så det ska nog bli bra.. Måste ju ha läst ut den till ett litteraturseminarie men men det är bara att läsa på....


Nu blir det i alla fall duschen och sen lite slöande i soffan innan man ska lägga sej o sova....


Puss på er   ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha älskade, va fint foto =)) Love you soooo much (L)

2010-02-01 @ 17:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0