Tisdag.

Gud vad jag har varit trött idag. Höll knappt på att komma upp i morse när klockan ringde.. Men hade ju inget val eftersom jag skulle möta upp Emelie i skolan för att gå igenom opponeringen imorgon. Sjukt trist måste jag säg. Känns fel att vi ska sitta och bedöma våra kompisar.. Hade varit okej om det var någon i klassen som man inte pratar med men ja.. Blir en lång dag imorgon i alla fall... Hehe inte vad nuförtiden med att va så många timmar i skolan... Sjukt orättvist också. Vissa har hamnat i grupper om 3 och jag har såklart hamnat i en med 5 vilket innebär fler arbeten att läsa och längre dag. Jag och Emelie har självklart även hamnar sist på dagen vilket innebär att vi ska ha träff med examinatiorn efteråt när dom andra har fått gå hem.. Segt !

I alla fall efter skolan idag så åkte jag hem och sov.. Men är inte piggare för det.. Senare blev det träning med mammi.. Blev IW idag med en ny tränare haha sjuuukt härlig människa.. Var nog det tuffaste IW passet jag har varit på.. Men det va härligt. Ska definitivt gå på hans box pass. Då jävlar lär man komma i form.. :)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag läsa igenom mitt och Emelies arbete innan jag somnar... :)


O just det. Messmör innehåller bara 5 % fett :)


Puss puss    ♥


Kommentarer
Postat av: Maria

haha det är bra josse, inte så onyttigt som vissa trodde ;) <3

2010-01-12 @ 21:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0