Mår illa

Usch nu sitter jag här. Helt påklädd och redo för skolan, trodde jag i alla fall... Men istället mår jag superilla och vågar inte bege mej iväg. Vill inte precis sitta på bussen om det skulle bli för mycket.. Jag som faktiskt var sugen på att ha lektion. Läraren och ämnet är ju faktiskt super och nu när jag ändå är uppe hade man ju velat komma iväg. Men men inte lönt att riskera något.. Har bett min ängel ta papper och så till mej så...Men nu är man upp och "pigg" så va tusan ska man göra nu. Inte precis lönt o lägga sig nu igen. Då blir jag bara seg.

Har i alla fall fortfarande inte fått svar på hur det har gått med uppsatsen...Nu börjar väntan bli jobbig :( Vill ju bara ha reda på vad man ska ställa in sig på... Kan man släppa det eller ska man börja tänka i nya genus och socioekonomiska banor... Men förhoppningsvis får vi svar snart...

Igår handla jag lite på rea.. Skor och jacka blev det.. Denna gången blev det i alla fall lite mer användbara saker än kanske alla festskor man har beställt.. Dessa är ju vardagsskor och jacka :) Så faktiskt stolt över mej själv för en gång skull.. :)

Igår bakade jag även lite muffins... Chokladmuffins med glasyr på toppen.. För en gång skull blev dom i alla fall rätt fina.. Dock var dom lite FÖR söta haha.. Men men får ta med dom till töserna ikväll.. För till dess ska detta illamående gå över hoppas jag i alla fall.....





Ha en trevlig dag alla !

Puss puss
  ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0