Lycklig

Är otroligt lycklig trots att jag har gått o blivit sjuk... Uppsatsen är godkänd och publicerad.. Lite läskigt dock att alla kan läsa den... Inte för jag tror någon frivilligt hade satt sej o läst hela, förutom typ mamma då.. Ja det har alltså varit en sjukt bra vecka :) 

Har även blivit en hel del träning på sista tiden :D Underbart hehe... Men nu får jag väl vila till jag mår lite bättre.. Men på söndag ska jag väl förhoppningsvis kunna köra ett pass i alla fall :)

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå och göra mej lite frukost.. Klockan är ju bara halv 12 hehe...E ju faktiskt sjuk så... Har i alla fall gjort lite nytta under morgonen då jag har städat. Hatar att se att det är smutsigt...Så hade ju inte så mycket val...Men nu är här rent inför helgen så det var väl lika bra...

Helgen blir väldigt lugn tror jag.. Blir förmodligen stan med pappsi imorgon :) Men vi får se hur jag mår.. Kanske inte är speciellt lyckat om jag är helt slö.. Men men vi får se....


Puss puss och trevlig helg




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0