Lugnt

Denna helg har varit en av dom lugnaste på mycket mycket länge... Känner verkligen att det har varit bra att vila ut sig. Förra veckan var inte en av dom bästa så. Blev relativt nere och visste inte riktigt hur jag skulle orka sätta igång igen. Men tack vare mina fina fina vänner så gick det... Utan er så vet jag inte hur jag skulle orkat ta mig i kragen och fortsätta... Är sjukt glad för att jag slapp gå igenom detta själv !

Den kommande veckan blir det en ny start.. Ny kurs och förhoppningsvis ny energi inför denna... Är ju en kurs som man själv har fått välja så det ska bli kul även om det säkerligen kommer bli en väldigt intensiv kurs... Men är ju ett spännande ämne så :)

Blir gymmet med mammi imorgon.. Ska dock inte köra något pass imorgon utan blir vanligt gym.. Hehe ska bli kul att få plåga mammi lite.. Hon sa ju själv att hon inte ville att vi bara skulle slöa runt bara för att vi nu inte kör med någon tränare.. hehe det kommer hon nog ångra imorgon när vi ska köra igång :)


Vill egentligen bara säga Tack till mina fina vänner ! Ni är det absolut bästa jag vet och ni är värda mer än vad ni någonsin kan förstå !! Jag älskar er med hela mitt hjärta... ♥

 

PUSS PUSS


Kommentarer
Postat av: Maria

Älskar dig såå mycket gumman, du är bäst! Kommer alltid att ställa upp för dig, även om jag inte kan hjälpa dig så mkt när det gäller skolan. Men jag kommer alltid att vara stolt över dig! Puss på dig min tvilling!

2010-01-17 @ 16:38:43
Postat av: Anonym

Aww gumman du är underbar !! Dina ord värmer något otroligt... Till helgen blir det middag och massa prat... Saknar dig min älskade tvilling ! <3

2010-01-17 @ 16:54:44
Postat av: Anonym

Du är så himla duktig söt!

2010-01-19 @ 14:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0