Hoppas....

Usch har fruktansvärt ont i magen.. Är så otroligt nervös så jag snart klättrar på väggarna... Vet inte vad jag ska hoppas på... Eller förvänta mig rättare sagt... Vill ju så gärna.. Men vet faktiskt inte om det går vägen.. Om inte annat blir det väl att hoppas vidare i mars.. Men vill ju bara att det ska vara över egentligen...

Ikväll blir det träning för att försöka tänka på något annat... Men hatar denna väntan.. Nästan den som är värst.. Tur man ska träffa töserna på fredag i alla fall...Bästaste ! Blir mysig middag....

Nej nu byta om inför träningen... Haha och kan ju säga att jag aldrig ska köra vanligt gym med mammi igen haha... Herregud säger jag bara.. Noll koll på sin kropp haha.. :) men vi fick oss ett gott skratt och killen på gymmet informerade ju oss om att man faktisk får magmuskler när man skrattar haha.... I så fall fick jag massor igår haha.. Borde kanske fråga om inspelningsbanden från gymmet hahaha.. AFV nästa hhaha...


Puss puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tänk om det blir Godkänt :D Det vore helt underbart!! <3

2010-01-20 @ 20:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0