Födelsedagsfest

Igår var det stan som gällde... Lite shopping och mys med töserna är ju aldrig fel :) Därefter blev det ett pass IW. Sjukt kul igår faktiskt. Hon hade grym musik så var nog det som gjorde mig peppad till tusen... Fick ju även med mig lilla mammsi igår så det var ju trevligt....

Idag har jag bara suttit och pluggat. Läst andras arbeten som vi ska opponera på i nästa vecka. Känns som det är mycket text att läsa även om sidantalet egentligen inte är så många... Men med tanke på att ena opponeringen ska va i så 50 min så behöver man ju vara väldigt insatt i alla fall i det arbetet som man är förstaopponent på.. Men det ska nog lösa sig. Ska träffa ängeln i nästa vecka och gå igenom lite inför onsdagen... Men nu är pluggandet över för idag i alla fall.. För nu är det HELG....

Ikväll blir det att fixa till sig och bege sig ut i det iskalla vädret.... Möter upp Maria på bussen, ska inte glömma att ringa när min buss kommer bara... Får nog sätta en lapp någonstans så jag inte glömmer. Minne som en guldfisk. Sen bär det av hem till Linus för hon ska fixa till sig sen beger vi oss till lokalen tillsamman.. Ikväll är det jonas som ska firas... Ska faktiskt bli riktigt kul :) Alltid samma problem vad man ska ha på sig, speciellt nu när det är svinkallt ute. Speciellt sko-mässigt... Blir ju klänning även om det är -20 liksom... Tror nog det blir den som inhandlades igår på rea.. Fina Maria hittade ju den till mig i min storlek så det var ju bara att slå till hehe.... Men vi får se..


Nu till disken :( Önskar jag hade en diskmaskin men det är ju tyvärr omöjligt i min lilla kokvrå...Men skönt hade det varit i alla fall.....


Bilder från förra helgen då vi var ute och åt :)



Bella och Maria .....






Jag och Lotta....

Nej disken va det ja...

 

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Brr vi ska med ut ikväll å jag fudera faktiskt på att köra Östersundsmodet ;) Termobyxor! Haha, helt galet att det var det alla gick ut i där uppe. Nä, får nog bli ett par lager strumpebyxor istället. Hoppas du får roligt ikväll :) Å du ska veta vad jag kämpade med uppsatserna idag, hjärnan hade nog strejk eller något. Puss fina du!

2010-01-09 @ 18:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0