Om en stund...

så kommer min älskade flicka hit på besök... Myys.. Va för längesen nu. Men det blir ju tyvärr så ibland. Men ikväll blir det lite middag till gumman... Hon behöver ju få sin dos stuvisar :) Men bli även efterrätt i form av muffinsar som jag bakade innan idag... hihi älskade gumman :) Kasst bara att jag inte har fixat bordet ännu... Men ja.. du får stå ut en sista gång :)....

Annars har jag väl inte gjort nått speciellt idag... Va skolan 9-12 och därefter har jag bara varit hemma.. Bakat som sagt och pluggat lite... Så lite nytta har man väl kanske gjort men ja..

Imorgon är det skola igen och sen älskade träningen igen :):)...



Jag och Älskade Maria för många år sen ♥  Underbart !






Trevlig kväll ! Puss puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilka söta mössor :)

2010-02-08 @ 17:35:56
Postat av: Maria

Haha ja det var tider de ;) tack för idag fina du, super goood mat som alltid (L)

2010-02-08 @ 21:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0