Bakdag

Idag va det skolan igen.. Kändes som evigheter sen jag va där men det var i alla fall en intressant lektion.. Sjukt vilken betydelse skolan har för hur det går senare i livet. Vilka faktorer som spelar in och inte. Väldigt intressant och trodde verkligen inte det va SÅ viktigt.. Visst att jag visste att skolan var viktig men ja...

I alla fall va en kort skoldag som vanligt så slutade vid 12 och då bar det av hemåt.. Skulle egentligen läsa lite men det får jag ta igen imorgon antar jag... Blev nämligen att jag ställde mej i köket och började baka.. Blev först snedskurna chokladkakor sen muffins me glasyr :)  Kakorna va i alla fall goda och så också glasyren, dock har jag inte smakat muffinsarna i sin helhet ännu... Men det lär ju komma hehe...

Som sagt ledig dag imorgon. Skönt !!!  Men nu ska jag slöa lite framför tv.n :)

Puss på er och hoppas ni har haft en trevlig dag ! ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Mmmmumms vad gott :D Du börjar bli en "Anna" :D Nu har jag två muffinsvänner som jag kan vända mig till :) Thihi Puss <3

2010-02-02 @ 10:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0