5 feb

Och det är äntligen fredag !! Är en fullspäckad dag och jag vet inte riktigt hur jag har tänkt att jag ska få ihop det men det löser sig... Idag blir det alltså:

* Skolan i några timmar.. Får hoppas det blir intressant i alla fall :) Man kan ju alltid hoppas liksom...
* Fixa naglarna.. Skönt eftersom dom verkligen ser ut som fan nu.. Box passen gör inte dom speciellt gott kan jag säga...
* Städa
* Sen hämtar pappsi mig vid 4-5 och då ska vi åka och handla.. Sen blir det mat där hemma.. Får ju hoppas han inte glömmer bort mig idag hehe... Men det ska han nog inte göra.. Ska bli mumma med pappas mat
* Träffa Lina... :) Sjukt längesen sist...

Låter kanske inte speciellt stressig men ni som känner mig vet ju att jag vill kunna ha mycket tid på mig och vara ute i god tid hehe.. Men idag får väl bli en undantagsdag :)

Nej nu får jag se till att fixa mig inför skolan :)

Puss på er och ha en underbar dag !    ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jo jag tror en sån dag kallas "fullt upp" :) Hoppas du får en fin fredag <3 Puss vännen

2010-02-05 @ 08:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0