Tisdag

Då var det första dagen i skolan efter påskhelgen.. Påsken har varit mysig. Träffat familjen, träning, lugnt och skönt. Mysigt. Men nu är allvaret igång igen... Hade lektion idag om brukarperspektiv. Var faktiskt en sjukt intressant föreläsning. Vanligtvis brukar jag bli helt slö efter en timme eller så men nu var det nästan som att jag inte kunde sluta lyssna. Var sjukt intressant. Fattar inte varför man inte har fler föreläsningar där brukarna får komma och berätta sina historier. Kvinnan idag hade varit missbrukare i 17 år. Nu hade hon snart varit drogfri i 17 år. Väldigt intressant...

Kvällen har gått åt till att läsa på om självmord. Finns mycket att läsa men att välja ut vad som är relevant är desto svårare. Imorgon är det handledning. Får väl säg vad läraren har att säga då... Dock är jag lite nervös då jag vet att den läraren är väldigt hård. Men ja. Får väl tänka att det blir ett bra arbete till slut...

Imorgon kväll är det dax för ängeln att följa med på träningen... Ska bli mys.. Får provträna hos henne en gång sen också.. Hehe :) Min lilla ängel.. Vad hade jag gjort utan dej i skolan..:P hihi....

Nu ska ja fortsätta kolla på desperate.. :)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Detsamma minn stjärna <3 Åh träningen var super skoj! :D :D

2010-04-09 @ 09:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0