Världens bästa

Jag har verkligen världens bästa vänner....

Idag kommer jag hem efter en heldag på bibblan. Trött och irriterad på skolan.. In genom dörren kommer jag och på dörrmattan ligger det ett kort med en galet söt ko på..... Blev glad bara av att se den... Tar upp kortet och börjar läsa... Ord som får mig att bli hur glad som helst. Ord som bara kommer från en riktig vän...  Ditt kort gjorde hela min dag gumman...

Älskar att få fina sms med fina ord i.. Men att få ett kort är speciellt.. Det är inte ofta man får ett kort nuförtiden. Men gud vad glad jag blev....

Mina vänner finns där för mig vad det än är och det finns ingen bättre känsla än att veta just det. Att dom alltid finns där !!

Jag älskar er mina fina vänner..... Tack för alla fina ord.. Tack för att ni finns... Jag älskar er !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0