Tröst...

Usch har några riktigt tråkiga dagar framför mig. Massa skola och plugg för att få ihop 6-7 sidor.. Hade varit bra mycket enklare om dom inte var så hårda med källorna.. Avhandlingar, internationella artiklar bla bla bla.. Så galet tråkigt... Inte alls på hugget för att skriva ett arbete om organisationens svårigheter..  Aja det är väl bara att bita ihop. Som alla säger, det är inte så lång tid kvar sen är man färdig socionom :)

För att pigga upp dagarna kan man gå och träna som jag gjorde idag. Mår faktiskt mycket bättre när jag väl får komma iväg och röra lite på mig. Blir på dåligt humör om jag inte tränar har jag märkt. Antar att jag släpper ut all stress där på något vis... Skönt som tusan...

Nu på kvällen hoppar jag pluggandet och tittar på lite tv, äter gott och shoppar lite... Blev 2 toppar eller vad man ska kalla det och 1 par skor... :)   Har dock blivit bortskämd av Nelly att dom levererar sina kläder så snabbt så när man ska behöva vänta 2 veckor är det helt plötsligt länge hehe.. Men men kanske desto roligare när sakerna väl kommer :)


Blivande skorna, hoppas nu storleken passar bara :)





 
2 toppar.. Får se hur dom ser ut när dom väl ankommer :)






Nu
ska jag slänga mig i sängen och titta på lite tv .....

Puss mina fina vänner !




Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilka läckra skor :) Å topparna kommer också bli jätte fina. Nästa onsdag då ska det firas! För denna tentan är som en liten terrorist. Usch å fy för den ;) Nu har jag dansat runt och det gick riktigt bra :) Hoppas du får en fin kväll. Puss puss gumman

2009-09-16 @ 19:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0