Nära

Nu är pappas bröllop nära... Tiden har gått så otroligt fort.. Innan kändes det som att det var evigheter till den stora dagen men nu känner jag mig faktiskt stressad.. Är mycket som ska fixas innan lördag...
Imorgon blir det kanske stan och det är möjligt att jag får handla lite till vår present.... Sedan onsdag blir det ut och äta med Carro på kvällen, blev ingen riktig möhippa :P..På torsdag fixa naglarna och fredag är det träning i kyrkan... Sen är dagen där.... Men ska bli otroligt kul !!!

I alla fall idag var det seminarie i skolan. Gick väl relativt bra.. Jag vågade till och med ställa frågor... !!! Inte vanligt för att vara mig.. Men man ska väl lära sig någon gång ! Skönt när det är lite mindre grupper också så.. :)
När jag kom hem blev det att vila en stund för att sedan bege sig iväg och träna... Gud vad jag är trött på gymmet ! Känner verkligen att jag måste hitta någon annan form av träning !! Någon idé??? Ikväll blir det att fixa lite här hemma och så...

Möblerade om igår och jag är faktiskt mycket mycket nöjd.. Känns mer som jag har fått en litet vardagsrum nu och jag slipper sitta och titta på sängen hela tiden ! Mycket skönt.. Tyvärr hamnade ju fondväggen på fel vägg nu men men det får vara :)

Har fått hem sakerna från HM nu.. Och jävlar vad jag älskar skorna ! Nya favvisarna tror jag.... Men Maria du får gå sakta med mig ;) hahaha....


Saknar mina töser. Känns som det evigheter sen vi sågs ju ! :)



Puss mina fina !  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0