12 september

Nu är helgen här. Gud vad skönt. Känns verkligen annorlunda när det är helg och man är ledig än när det är vardag och man är ledig. Konstigt egentligen att det känns annorlunda men men så är det i alla fall.. Kan ju kanske bero på att alla andra också är lediga samtidigt och att man då slipper va ledig ensam... 

Igår blev det först massa pluggande på dagen. Leta avhandlingar och läsa lite i böckerna.. Trist men det va skönt att få det gjort i alla fall.. Nu får jag hoppas på att jag hinner få tag i avhandlingarna snart menmen.... Aja trevligare blev det framåt kvällen. Då blev det bowling med några av töserna från klassen på den nya bowlingen vid Entré... Dock vete tusan om jag kommer gå dit fler gånger. Klyddigt och dyrt menmen... Va i alla fall mycket mycket trevligt.. Öl och bowling med goa töser kan ju bara sluta bra....:)  Efter bowlingen gick jag och Lina vidare och satte oss och tog en öl till men blev en relativt tidig kväll... 



Emelie, Jag och Carolina ...



Lina och Anna ...



Idag blev jag väckt av telefonen runt 10.. Aldrig får man sova ut hehe.. Men men.. Cyklade upp till stan och mötte pappa, carro, chrisse, hanna o lilla liv... Hela familjen samlad. Mysigt. Har nog aldrig varit i stan med alla samtidigt... Blev en runda sen hemåt igen....

Nu tror jag att jag ska lägga mej och vila en stund inför kvällen... Helena kommer över för lite vin.. Herregud öl på fredagen och vin på lördagen. Hur ska detta sluta... :P


Puss puss fina vänner   ♥


Kommentarer
Postat av: Emelei

Det var en jätte roligt :D Tackar så mycket! Du å Carol rockade bowlingen totalt ;) Tror ni smyg tränat innan. Alkoholn är gott för hälsan så hoppas vinet smakar ikväll. Vi ses nästa vecka gumman :) Puss å trevlig kväll

2009-09-12 @ 15:49:56
Postat av: Emelie

Det var jätte roligt :D Tackar så mycket! Du å Carol rockade bowlingen totalt..Tror ni smyg tränat innan ;) Alkohol är gott för hälsan så hoppas vinet smakar ikväll. Vi ses nästa vecka gumman :) Puss å trevlig kväll

2009-09-12 @ 15:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0