Superhelg !

Nu är det måndag igen, trist med skola igen.. Men det har i alla fall varit en helt underbar helg...  I fredags var det först tid att gå och fixa naglarna...Blev kossefläckar !! Sjukt söta tycker jag själv i alla fall... Därefter blev det skola och på kvällen blev det bio med Maria. Mys mys... Blev filmen Fame som vi båda hade sjukt höga förväntningar på men som verkligen inte uppfyllde dom tyvärr... Jag hade väntat mig mycket mycket mer.. Men det va mysigt i alla fall :) Blev en lugn och skön kväll vilket nog behövdes inför lördagen...

Då blev det upp tidigt och upp till stan med Maria. Skulle hitta present till Lotta. Jag trodde det skulle bli omöjligt då hon knappt hade sagt något hon önskade sig men det blev faktiskt riktigt bra tycker jag :D Blev även en klänning till mig själv och ett par skor. Fy på mej ! Jag skulle ju inte handla något innan Ullared men klänningen va jag bara tvungen och ha och skorna övertalade Maria mej att ja skulle köpa så...

Efter stan blev det hem och vila lite inför kvällen.. Födelsedagsfest för Lotta :D Va sjukt trevligt... Trevligt folk och gott att dricka... Blev även utgång för en gång skull haha... Lotta va riktigt på G hehe... Hamnade på Etage och där träffade man även på André :) Trevligt värre :) Så undebara vänner jag har ! Helt fantastiskt !!!!

Igår mådde jag dock som en överkörd råtta... Fy asså vilken huvudvärk.. :( Kunde knappt resa mej ur sängen på hela dagen... Men det var ju mitt eget fel så :) Men nu mår jag på topp igen....

Ikväll med det body pump med Carro (pappas fru) :) ska bli härligt efter en sjukt onyttig helg hehe :)


Puss på er mina finaste vänner. Ni är helt underbara !




Maria, Födelsedagsgrisen Lotta och Jag




Maria och Jag




Maria och Lotta... Vad gör ni egentligen hehe :)



Många fler foto finns ju på fb så bara att titta där ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha :D Det såg ut att vara en grymt kul fest!! Shopping är alltid tillåtet :)

2009-10-27 @ 16:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0