Ett superteam

det är vad vi är... :) Det kommer bli så kul att skriva uppsatsen med dig... Dagens arbete har ju gått bra och det känns verkligen som att detta arbete kommer att bli roligare att skriva tillsammans med dig. Arbetar på samma sätt och våra fikapausar kommer att underlätta när det blir mindre kul... Superteamet :)

Idag har det varit skola på schemat... Blev lite skrivande på ett PM som ska in i nästa vecka. Snart färdiga med det ju och det känns super.... Lite svårt med teorier men det ska vi lösa :D Hade opponering på andras arbeten och såklart så kom inte den som skulle opponera på vårt. Sjukt drygt. Men ja... På vägen hem tog jag mig även tiden att studera lite mer inför en annan uppgift som ska in i skolan.... 

Imorgon blir det däremot tvätt och träning :D Skönt.. Kladdkakan står i ugnen för tillfället så är nog bäst att boka in ett träningspass imorgon... Men för tillfället har jag huvudvärk och känner mig lite febrig men är nog bara trött..  :D

Så ikväll blir det bara att slappa framför tv.n tillsammans med mina serier så jag är pigg till helgen :D För då ska Lotta firas.... Grattis gumman !! Hoppas du har haft en underbar dag!!!


Puss puss   ♥


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha du och dina kladdkakor :p

2009-10-21 @ 18:23:24
Postat av: Emelie

Vi är ett toppen team, du å jag gumman :) Som jag sa det är så roligt att vara med dig. Snart träning ;) Thihi.

2009-10-26 @ 16:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0