Äntligen

har jag fått tillbaka träningsglädjen... Jag kan lova er att det känns super. Jag längtar efter att få gå iväg och träna. Längtar redan när jag kommer hem från ett pass... Helt helt underbart !!!!

Idag har jag varit på ett pass med indoor walking express.. Älskar ledaren som håller i det... Skiljer sig så sjukt mycket från ledare till ledare men hon e verkligen super !!! Idag var även mammi med... Och vad lyckas jag med om inte få henne att börja träna där.. Så äntligen har jag någon att träna med på passen... Styrketräningen kommer jag att fortsätta köra själv :D  

Imorgon blir det body pump.. Superhärligt ! Längtar

Nej nu får man väl hoppa in i duschen :)

Puss puss :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0