Töserna

för hela slanten... Ikväll kommer töserna hit och det ska bli superskoj :) Har städat och städat så nu är här rent till dom kommer.. Men känns som onödigt arbete då katterna redan har hårat ner överallt igen.. Men men lite renare e här väl.. På köpet fick jag en söndrig badrumslampa som tydligen inte tålde att dammas av.. Men men får väl hoppas att det inte blir kortslutning idag igen, men nu vet jag i alla fall hur jag ska göra om det händer :)

Blir lite dricka och så här hemma och sen utgång någonstans. Vart vet vi inte riktigt ännu.. Men det blir nog bra till slut.. :) Behöver ju visa Lundabon en bra sida av Malmö hehe... :)

Ska bli så mysigt.. Kameran är också laddad så ska försöka ta massa massa bilder, som vanligt :P


Nu får jag gå till tvättstugan och hämta upp soffklädseln så den kommer på igen :) Kom på i efterhand att det egentligen var rätt onödigt att tvätta den innan man har folk hemma men men.. Det är ju bara att slänga in den igen sen så :) Supersmart det här med avtagbar klädsel :) Speciellt på en vit soffa hehe



Puss på er   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0