Tisdag

Då är det snart dax att hoppa i träningskläderna och cykla iväg och köra body pump.. Dock blir det ensam eftersom mammi envisas med sin IW men men jag behöver lite omväxling ju så.. Blev IW igår och det räcker även om det är kul...  Men just nu försöker jag göra vad jag kan för att inte tröttna på träningen igen och då är omväxling nog det bästa :) Så imorgon får det bli vanligt gym om man nu hinner efter allt skolarbete... :) Men ska försöka hålla mej till planen i alla fall...





Har även fått hem mina andra par skor från nelly så nu står jag med problemet vilka jag ska behålla.. Gillar ju båda men ja vi får se vilka det blir.. Skönt med några stängda nu när det börjar bli lite kallare ute även om ja älskar mina öppna :) Vilka problem man har hehe.....



Nej nu dax att byta om :)  

Puss puss ♥

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Det är skon Isa. Men den ser lite konstig ut på Nelly, mycket snyggare i verkligheten!

2009-11-25 @ 20:33:54
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0