Över en vecka sedan

Ja då har man inte skrivit på ett tag. Känns som det är så mycket annat som tar tiden ifrån en... Skolan rullar på som vanligt. Arbetet rullar framåt och det känns super faktiskt.. Självklart hade det varit skönt att va riktigt ledig ett tag men samtidigt så ska man inte klaga när man redan slipper tråkiga föreläsningar ....

Även om det tar relativt mycket tid att skriva på arbetet har jag i alla fall hunnit med lite träning i veckan. IW och Body Pump men även vanliga gymmet.. Hade faktiskt saknat det stället och mitt älskade löpband.. :) Skönt att ha varit ifrån det lite så att man känner att man verkligen kan sakna det... Ska ju inte kännas som något tråkigt som det har gjort allt för många gånger.. :) Men nu känns träningen super igen :D

Har även hunnit träffa tösen min och även haft en myskväll :) Kan vara skönt med båda delarna... Och jag hoppas verkligen att det kan bli en förändring.. Jag hoppar du gör den både för din egen skull och för min och alla andra i din omgivning. Jag älskar dig !


Nej tusan vet inte ens va ja ska skriva så lika bra att återgå till gossip girl :)


Emelie och Anna förra helgen ...






Carolina...





Lina och Sanja ...





Helena och Jag ...







Jag med nya älsklingsskorna, tack Maria :)

Töserna är dom bästa ! Ta hand om er !

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0