Lussebullar

Sitter hemma hos pappsi och carro.. Håller på att baka lussebullar. Känns väldigt tidigt men var den enda gången både jag och carro kunde så. :) Just nu är den första plåten inne i ugnen, så nu sitter jag bara och väntar på att dom ska bli klara. Började baka vid 11 och nu 2h senare börjar d ta form.. :) Vilken tid det tar alltså helt otroligt.. Under själva baket va jag såklart tvungen att smaka på degen, något som jag inte borde ha gjort när jag nu sitter här och mår illa.. Men det hör väl till...

Om en stund blir det att packa ner bullarna och bege sej hemåt.. Sen blir det väl lite vila innan man ska fixa till sej inför kvällen... Vet inte riktigt vad som händer ännu mer än att jag i alla fall ska träffa Lina. Förhoppningsvis även Maria men jag förstår om du inte är speciellt på... Önskar dej lycka till min fina flicka...

Nu ringer klockan så dax att ta ut årets första lussebullar :D

Puss


Kommentarer
Postat av: jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Imorgon är det fina priser som står på spel =)



Kramar Jaqueline



2009-12-08 @ 01:11:41
URL: http://jroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0