Liv ♥

Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå... Ska snart åka in till Lund för att träffa upp Emelie och fortsätta skriva in vårt material i SPSS. Gick faktiskt betydligt snabbare än vad vi trodde från början, men tur är väl det. Kan nog behöva resten av tiden till att skriva, skriva och skriva.... Imorgon blir det däremot "ledigt" från skolan.. Får sitta och skriva lite hemma istället... Min lilla skrivarvän ska ju åka hemåt :) Mys... 

Ikväll blir det vila från träningen och blir ett besök i Bunkeflo istället... Ska passa min finaste lilla Liv :) Ska bli så mysigt !!! :) Nu har man ju även bokat in fler barnpassningar längre fram, heldagar :) Min lilla gumma har blivit stor, börjat på dagis och allt... Snuttan ♥

Imorgon blir det som sagt hemmadag och på kvällen är det tomt i planerna... Någon som vill hitta på något kanske ;)  Ska nog slänga iväg ett sms till en av töserna....



Älskade gumman :)

Puss på er... !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0