Härlig tjejhelg :D

Har varit en superhärlig helg tillsammans med töserna....

I fredess var det tjejmiddag hos Maria... Bakad potatis, vitlöksbröd, vin, kladdkaka, chips och dippa och Massa massa prat... Helt underbart .. Fick migrän senare på kvällen så fick bege mej hemåt.. Men ni tjejer är helt underbara... Alltid sjukt kul att träffa er! Och nu fick man ju träffa Emma också.. Skoj eftersom man träffar henne så pass sällan....

Igår på dagen var jag bara hemma och slappade.. Sen var det dax att börja göra mej i ordning för att bege mej till Lund på maskerad.. Var dock inte speciellt utklädd.. Blev bara en svart klänning med blinkande horn och en gaffel... :) Svansen glömde jag inte införskaffa mej tyvärr men det gick ju bra ändå... Dock fick jag ju förslaget på att ja skulle klä ut mej till strippa haha.. Men icke....  Blev en sjukt lyckad kväll... Massa gott att tugga på.. Annas chokladspökemuffins va helt galet goda... Tur man inte är tillsammans med henne då hade man fan rullat fram.... Blev mycket skratt och en hel del foto.. haha vissa sötnosar drack lite mycket men det var bara kul att se.. :)

Idag vaknade jag pigg och glad vid 11 hehe.. Blev sen IKEA med mammi och hennes kille sen hem ti pappa att äta :) mums mums.... Sen blev det även en vända in om lilla Liv..:) Hon har dopdag idag så hade köpt ett litet armband.. hihi som hon växer varje gång man ser henne... Min fina älskade lilla Liv...

Puss puss ♥

 



Värdinnan Emelie



Provade Emelies hatt...



Men trivdes i mina horn :)



Glada 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken kväll alltså :D Det var jätte roligt! Vin ska man dricka i lagom mängder inte som vatten ;) Thihi. Vi får göra om detta snart igen vännen :) Puss

2009-11-02 @ 11:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0