Fredag

Gårdagen va super :D

Blev en heldag i skolan med Emelie :) På vägen hem så lyckad jag på något sätt tappa mitt busskort på bussen.. Märker att jag har tappat det när jag börjar närma mej värnhem.. Lite sent liksom. Men i alla fall började leta men hittade inte det och snart vad det dax att hoppa av.. Tänkte fan också med tanke på att jag hade laddat på det dagen innan.. Detta sa jag även högt på bussen... I alla fall jag vad Emelie som skulle åka vidare med bussen leta vidare.. När jag sedan ringer Emelie för att höra om dom har hittat det så berättar hon att det var en kvinna som så snällt hade hört vad vi hade pratat om och letat och hade hittat det... Snacka om tur!!! Och hur otroligt snällt var det inte att hon lämnade tillbaka det, hon kunde lika gärna behållt det och åkt gratis i en månad .. Blev i alla fall sjukt lättad...

Sen var det bara hem och vända för sedan bar det av till bunkeflo... Helt underbar kväll ! Får ont i magen så mycket jag älskar den lilla flickan.. Allt med matning, nattning och blöjbyten osv gick super :) Min stora flicka !! Längtar redan till jag får träffa den lille igen !!

Idag har det bara stått städ, tvätt och plugg på schemat... Men nu lägger jag ner för dagen och ska snart bege mej och träna lite innan helgen... :) Blir ju massa lussebullar och annat onyttigt så lika bra :)

Här är en bild på min lilla älskling och jag :





Puss på er och ha en underbar helg !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0