1 år av saknad.

Idag för ett år sedan var en hemsk dag. Det var dagen då vi var tvungna att ta ett beslut som skulle vara för ditt bästa... Var ett hemskt beslut att ta ! Ett av dom värsta någonsin... Undrade många gånger om vi gjorde rätt.. Men det vet jag egentligen att vi gjorde. Du hade ont, du var sjuk.. Men jag saknar dig. Du betydde så otroligt mycket för mig. Vissa tycker det är konstigt och att du bara va en katt. Men för mig var du så otroligt mycket mer och jag saknar dig så otroligt mycket ! Vi fick många år tillsammans men jag hade velat ha fler. Jag vet att du har det bra nu och att det var det bästa för dig. Men det gör ont i mig att inte ha dig hos mig. Jag älskar dig min fina Piff !!! Det kommer alltid vara du ! 

SAKNAR DIG, ÄLSKAR DIG











Kommentarer
Postat av: Maria

Snutte jag vet hur mkt piff betydde för dig. Trots att han "bara" var en katt, djur kan lysa upp dagen så mkt för en och det förstår man inte förrän man verkligen har ett. Men du måste tänka på att han är på ett bättre ställe nu, där han kan äta hur mycket han vill utan att gå upp i vikt eller ha ont. Och har han nog träffat sin kärlek nu också och har massa kattungar. Han har det bra där han är nu!!

2009-11-12 @ 18:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0