Sjukaste

Igår var det seminarie i skolan. Skulle diskutera praktikterminen.. Usch så segt att va i skolan igen. Men kul o träffa vissa av töserna igen !!! 
Bestämde oss för att fika efter skolan så jag, Nathalie och Emelie gav oss iväg... När vi har gått och satt oss kommer det fram en kille.. Han frågar om vi e från Lund och om vi vill lyssna på hans demo... Vi förstod inte riktigt va poängen va me att vi skulle göra det och vi kunde knappt få ur oss ett ord när han bara stod där och tittade på oss... Han hade ju inte låten med sej så sa han att han kunde sjunga för oss där... Nathalie säger till honom att köra och vad gör han.. Jo han börjar rappa för oss med nån superdålig låt han hade skrivit själv... Alla satt o bara tittade. Visste inte vad vi skulle säga.. Han va inte precis killen man tror ska rappa heller.. Han såg mer ut som en kille som sjunger nått mjukt mysigt hahahhaa...Efter frågar han om vi brukar va där ofta och sen bara går han.... Heeeelt sjukt... Vi trodde vi skulle dö.. Det va helt galet !!! Tittade efter kameror för o se om vi hade blivit blåsta eller om han va på nån svensexa eller nått.. Men icke.......  Men men hahaha...  
Efter fikat blev det stan en liten stund för sen skulle jag hem och tvätta... Tråkigt värre... Jag lyckas alltid lägga mina tvättider när d e strålande sol eller det e massa annat skoj som händer....

Idag har jag i alla fall varit duktig... Suttit och skrivit lite på mitt arbete...E inne på 5e sidan nu...men vi får väl se hur det går med det. Ska skriva på söndag också o sen blir d väl lite i nästa vecka också....

Föresten fick jag hem ett nytt bankkort idag. Tänkte att jag har ju inte beställt något.. Läste i papperna och så står det att mitt banknr har varit med i nått bedrägeriförsök så det blir spärrat och jag får ett nytt kort... Helt galet... Var tusan e man säker med pengar nuförtiden..... Aja....

Nu blir det träning och besök på systemet och ikväll blir det besök hos Helena... Myyyys !!!


Puss alla !!!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0