Lång helg...

Ja då va man ledig tom måndag. Riktigt riktigt skönt med en lite längre helg... Ska bli massa sovande men även andra trevliga saker...

Idag har jag varit på praktiken som vanligt. Nu är det bara 3 dagar kvar och det känns väldigt sorgligt... Har haft en sån bra tid där och mina handledare har varit super.. Kommer sakna dom så sjukt mycket.. Känns som att jag har lärt mig otroligt mycket men samtidigt är det svårt att sätta fingret på vad det exakt e jag har lärt mej.. Men det kommer bli tungt när man slutar där nästa onsdag....
Va även på studiebesök på Mansmottagningen idag. Sjukt intressant verkar det som... Dom hanterar både män som slår och som blir slagna... Hade varit kul om man hade kunnat få se lite mer vad dom gör men ja det blev i alla fall ett litet studiebesök där...
Efter detta så begav jag mej tillbaka till Malmö och mötte upp mamma i stan... Blev en runda på stan. Inhandling av inpackning, inneskor till sommarjobbet o lite annat smått och gott... Även lite presenter inhandlades.. Mycket nöjd om jag får säga det själv....
Ikväll har det bara varit att slöa sej. Skönt det med ibland även om jag blir riktigt rastlös efter ett tag.. Speciellt då jag inte har nån tv att glo på. Men men det ska väl fixa sej snart... :)


Imorgon får man besök av farmor och gunilla. Trevligt.
Fredag ska man träffa Maria.. Underbart..
Lördag träffa Liv en stund.. Mys..
Söndag... Vila...

Ska ju även försöka hinna med och träna lite under ledigheten.. Måste fan ta tag i det här på allvar nu. Funkar inte såhär längre :) Men men....

Nu ska jag återgå till slösurfandet :)


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0