16 timmar senare...

e man hemma efter en LÅNG dag..... En sorlig dag.... Sista dagen på praktiken har varit idag... Känns redan tomt och jag har inte riktigt förstått att jag inte ska åka dit varje dag längre... Känns väldigt konstigt... Man vänjer sej snabbt vid människorna runt omkring sej och rutiner.... Men jag kommer såklart åka och hälsa på med kladdkakan och falukorven i högsta hugg..... Sista dagen va lugn och det var mycket praktiskt som skulle fixas.. Lämna nycklar o kort osv.... Blev lunch på stan med dom små kuratorerna... Blev en mycket mumsig liten tacosliknande sak... :D   Och galet söta kuratorvänner jag har.. Dom hade köpt en stor mjuk mysig fin kossekudde till mej !!! Snacka om underbara... Kan ju inte bli bättre... Blev även bjuden på lunchen. Ni e väl för söta !!!  Fy vad jag kommer sakna er.....!!!

Åkte direkt från lunchen mot sommarjobbet.. Första dagen idag att gå bredvid.. När jag kommer dit så möts jag av två trevliga tjejer... Och hur galet sjukt är det inte att en av dom är moster till en av kuratorerna.. Är världen liten eller vad !!!! Så man får väl tänka att man har en släkting från dom på mitt nya jobb iaf :)   Kommer bli mycket nytt att lära sig så vi får se hur det går där borta på Råkritegatan... Josefin o ge mediciner o allt.. menmen

Nu är man precis hemkommen... helt slut e jag och det är bara sängen som väntar.... Får kanske inviga min nya myskudde :D



Tack för allt ! Ni är underbara !!!


Puss puss ♥

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Saknade dig idag! Vid kvart i 12 funderade jag på om du kanske var hungrig och om vi skulle gå och äta. Men så kom jag på att du inte var där :(

Kom tillbaka och fika snart!

2009-05-28 @ 22:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0