Klagomål...

Har fått klagomål på att jag uppdaterar för sällan.. Men ibland orkar man inte skriva här. Mycket roligare att läsa andras ju...  :D

Imorgon är det måndag igen.. Helgerna går så galet snabbt så man knappt hinner vila ut sej... Nu är man i alla fall frisk och kan komma till praktiken pigg och glad igen hehe... Blir att hålla samtal med en egen patient imorgon. Ska nog gå bra.. Får ju tänka att det bara är en annan person och inte bli för nervös..  :) Ingen panik som en viss person brukar säga till mig.... 

Idag om exakt en vecka så har jag flyttat in i min lilla lägenhet.. Massa snack om den men jag längtar så fruktansvärt mycket. Ska bli skönt att komma hemifrån papps.. När man bor här blir man behandlad som man är 12 år igen... Så ska bli galet skönt...!!!

Har varit en underbar helg !! Kul o se dej i fredess Emelie, vi kommer skriva vår uppsats galet bra nästa termin :) ..... Träffade David blev massa gjort IKEA, bowling o film... Myspys...  Idag har vi firat Carro som fyllde år i lördess... Kul o träffa familjen.. Lilla Liv blir bara större o större.. Så kul att hon nu e med på ett helt annat sätt.. Sedan hon kom till världen har jag blivit mycket mer bebiskär men det är väl så.. haha.. Dom e ju så söta o go o mysiga.... !

Nu ska jag försöka hitta en sladd till min kamera så jag kan lägga in bilder... Kan bli svårt då jag är hos papps men man kan ju ge det ett försök...

Puss puss  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0