Torsdag

Igår var jag på besök på min fd praktik.. Superskoj att komma tillbaka dit.. Trivs så bra där ! Kul att få höra lite uppdateringar och se tatueringar hehe...Blir ju sugen på att göra en till men vi får se vad som händer... Känns som att det är en sak som jag hade velat tänka på ett bra tag.. Vill inte göra nått förhastat... Men vi får se.....

Efter besöker i Tbg blev det att åka direkt till Entré och möta upp pappa och Carro... Skulle titta på klänning till deras bröllop... Hittade en guldig som inhandlades.. Ska dock bli roligare att titta ut skorna...  Där har jag helt eget val nämligen vilket jag inte hade med klänningen eftersom vi flickor ska matchas med varandra och med Carros brudklänning... Känns så långt borta men tiden går ju fort så..... Så hittar ni några snygga höga skor så säg till mej :)

Idag blir det bara jobb mellan 13-21... Sen börjar man 7 imorgon men jobbar bara till 14 då.. Tur med tanke på att det är midsommar och jag ska hem till Maria :) .....   Hatar när det är sånt väder som idag.. Man vet inte om man vill cykla i fall att det skulle börja ösregna men nu börjar d spricka upp så tror nog ändå det blir jag och pärlan på vägarna :) Har kommit fram till att jag måste fixa bromsarna för dom tar knappt något.. Så en vacker dag slutar dom väl funka helt och hållet och jag känner inte att jag vill åka in i en stolpe eller nått pga det...  Vet dock inte om det går att fixa den gamla pärlan men jag ska försöka.... 



Nej nu måste jag nog bege mej så jag kommer i tid.....

Puss puss    ♥



 


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha josse om du var på väg in i en stolpe kan du ju iaf styra så du inte kör in i den ;) det behöver du nog inte bromsar för att göra!

2009-06-18 @ 19:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0