Sommarlov

Nu är man ledig !! Det avslutande papert är inskickat och man är ledig i några dagar innan man börjar jobba på sitt sommarjobb... Ska verkligen njuta av dessa dagar.. Synd bara att det inte är någon vidare värme ute..  Får hoppas solen tittar fram snart igen ju....

Igår var man på kusinens student.. Galet trevligt.. Snacka om att jag längtade tillbaka till den dagen vi tog studenten... Det va en av dom bästa dagarna i livet.. Hade en superdag och alla minnen kom tillbaka när jag såg Frida igår.. Hon var så glad och fin hehe.. och galet galet berusad haha...  Blev i alla fall en mycket trevlig kväll med kusinerna och alla andra !!

Idag har bara varit en slöedag. Vaknade sent och har bara slöat runt mej här hemma.. Har diskat massa och tvättat... Så nu är allt rent och fint igen.. Nu måste jag bara köpa nya påsar till dammsugaren.. Får ju dammsuga typ 2 gånger i veckan för allt katthår men det är det värt hehe :)

Nu ska jag återgå till alla serierna :)

   Min lilla kusin Frida !!!






  Minnen.... Maria och Jag -06



Ha en underbar kväll !!


Puss puss ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Man längtar såå sjukt mkt tillbaka till studentdagen,hade gjort vad som helst för att få uppleva den en gång till. Galet roligt!!

2009-06-06 @ 16:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0