Skitväder men på topp

Vilket jävla skitväder det är ute.. Blåser och regnar galet mycket... Hoppas det blir lite bättre till ikväll men antar att det kommer hålla på såhär till imorgon... Men man får ju sätta på sig en varm jacka och lägga ner ett paraflax så ska det nog gå fin fint... Jag är på topp i vilket fall som helst....

Perfekt väder att tvätta i i alla fall med tanke på att jag annars brukar pricka in dom soligaste dagarna någonsin typ.. Så har tvätt mellan 12-16.. Har dock inte så mycket att tvätta idag så det ska nog gå fort.... Man märker verkligen skillnaden i mängd dom veckor man har tränat och dom man inte har tränat.... Skönt att ha lite mindre för en gång skull...

Vid halv 7 ikväll ska jag möta upp Maria och Lotta för att handla lite mat... Sen blir det hem till Lotta och fixa till middagen :) Ska bli mys mys.... Har laddat upp med vin och öl.. Ölburkar med en älg på som ändrar färg när ölen blir kall haha.. Kunde inte låta bli att testa så vi får väl se om det verkligen stämmer. Haha jag är drömkunden. Köper sånt skit egentligen haha... Senare blir det utgång.. :) Mycket trevligt kommer det att bli.....


En sån här drink hade ju inte varit fel... :)








Kommer bli en superkväll med töserna.. Bara att träffa er e alltid trevligt... Kommer även bli en myspysig midsommar hehe.. Ni är bästa





Puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0