Midsommar

Började dagen med jobb kl 7 på morgonen.. Inte det roligaste kanske på midsommar men slutade i alla fall 14 så det var ju tur.. Skönt att slippa jobba kvällen en sådan dag....  Cyklade hem och duschade och gjorde mig i ordning...

Kom till Maria vid 18... Vi grillade grillspett och hade potatis och annat tillbehör till.. Riktigt mumsigt... Blev ju även jordgubbar till efterrätt... Mina fina vänner försökte ju få mig till att dricka snaps.. Men fy fan så äckligt det va ! Kunde knappt få ner den första halvan. Nej fy fan det gör jag aldrig om igen !!!  I alla fall va hemma hos Maria ett bra tag men bestämde oss sedan för att vandra bort till Elinelund där det fanns någon dansbana var dom hade midsommarfirande.... Träffade på Marias föräldrar där också..... Det blev dans och jag hade supertrevligt.. Synd bara att dom stängde så pass tidigt som vid 1....

Hade en supertrevlig kväll med er som vanligt.. Helt jävla underbara e ni !!! Bästa som finns.....

Idag har man väl mått som man förtjänar... Men jag lovar det va den där halvan snaps som ni tvingade i mig och den andra äckliga grejen som ni blandade till mig då jag förlorade en tävling som gick ut på att hålla andan hahaha.... Galet..

Har precis lagt in bilderna från igår så här kommer dom :)  























Tack älskade vänner för en underbar kväll, som alltid med er !!!!!


Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0