Läkemedelsutbildning

Inte ens på sommarlovet slipper man undan utbildningar.... Har i alla fall avklarat en läkemedelsutbildning idag. Hur trist som helst med två tanter som snart ska gå i pension som pratar i snigelfart... Men men nu har man i alla fall sitt intyg på det :)  Kan kanske va bra att ha någon gång i framtiden. Vem vet....

Gud va snabbt det gick att cykla till jobbet idag... Tänkte att jag skulle va ute i god tid men jag var ute i för god tid. Men men nu vet jag i alla fall att d tar ca 25 min att cykla istället för 1h med buss.. Så cykel blir det hela sommaren.. Måste inskaffa mej ett regnställ.. Haha känner mej som en tant som är rädd för att bli blöt men inte kul att komma hem blöt och kall som idag....

Tiden under sommaren bara flyger förbi känns det.. Nästa vecka är det midsommar och sen är vi inne i Juli... Måste ju hinna in till praktiken och lämna tillbaka böcker och hälsa på dom små söta kuratorerna innan dom hinner gå på semester.. Fast det kanske dom redan har börjat med ??? :(    

Aja nu ska jag väl börja ta fram lite mat ur frysen så jag kan laga mej lite falukorv till middag... Jag kommer snart bli lika rund och böjd som en.....

O just det.. Grattis pappa o mamma till era nya jobb ! :)



Puss till er alla i det tråkiga vädret !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0