Helsingborg

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå.. Som vanligt går jag upp för tidigt. Men kanske bättre det än sent... Om en stund ska jag bege mig till bussen för att sedan ta tåget till Helsingborg... Ska upp och hälsa på mammsi under dagen.. Blir antagligen en dag på balkongen men solning och sen en promenad ner till stranden för en glass.. Mumms... Glassen där va så galet god.. Men usch denna vecka har innehållit alldeles för mycket godsaker egentligen så man kanske borde hoppa den där glassen.. Men vi får se när tiden är inne... Kommer säkert bli en supermysig dag... :) Dock blir det hemfärd tidigt med tanke på att jag ska upp och jobba kl 7 imorgon... 

Imorgon blir det alltså jobb från 7-13.. Sen kan man ju alltid hoppas vädret är fint så man kan sola en liten stund innan träningen....  :)


Nu ska jag rusa till bussen :)


Puss puss

Kommentarer
Postat av: Åke

uppdatering?? =(

2009-06-27 @ 22:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0