En helt vanlig måndag

Gick o la mej igår med hopp om att migränen skulle vara borta. Men icke. Vaknar upp idag med värre migrän än igår och nu har man samtidigt galen mensvärk... Varför ska man drabbas av detta skitet.. Varför samtidigt. Visste ju inte vilken tablett jag skulle ta, skulle jag välja att få bort migränen eller mensvärken... Men men slutade med att jag ringde sjukvårdsupplysningen och frågade om jag kunde ta båda.. Skönt nog kunde jag blanda just dessa sorter. Nu efter snart 8 timmar börjar smärtan släppa lite... Tack för det liksom....

Imorgon blir det upp tidigt och iväg och träna. Blev ju inget idag då jag inte har mått som en gud precis.... Därefter blir det jobb från 15-21..  Segt.. Men men... Är en relativt lugn vecka med tanke på att jag ska jobba i helgen.. Men nästa helg är man ledig i alla fall :D

Onsdag får jag hoppas att det fina vädret håller i sig. För i så fall åker jag upp till mammsen i helsingborg och hälsar på :) Men då får det vara fint väder :)



Tänk om man hade kunnat göra såhär





Ha en underbar kväll

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0