En dag kvar...

Nu är det bara en dag kvar på jobbet vad det gäller att endast gå bredvid... Känns konstigt att jag i nästa vecka ska börja arbeta där på riktigt haha.. Men men.. Imorrn blir det antagligen ett prov så att jag kan få delegering att ge medicin... Vi får väl se hur det går.. Huvudet är inte med under sommarmånaderna känner jag..

När jag kom hem från jobb idag satt jag o tittade på lite kläder på nätet.. En klänning rikare.. Kanske två. Har hittat en som hade kunnat va jättefin till pappas bröllop.. Men vi får se.. Ska även beställa hem ett par skor med Maria.. Om hon nu inte ångrar sig.. ;)  

Imorgon blir det jobb igen mellan 7-13 sen ett besök på systemet inför fredagen... Ska även fixa lite annat inför fredagen :) Myspys.. Middag hos Lotta med henne och Maria sen utgång... Perfekt kväll !!! Ni är helt underbara... Längtar redan haha.. Behöver lite sånt här innan jobbet börjar på allvar !!!

Nej nu ska ja fixa lite med disken....

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0