Superkväll

Gårdagen började redan vid 7 då jag klev upp ur min sköna säng.. Upp och göra frukost och göra sig i ordning.. Sen bar det åter av till Helsingborg. Känns som jag har varit där mycket på senaste.. Igår var det dax att fira mammi som hade fyllt år.. Åkte dock upp tidigare än alla andra eftersom jag helst ville undvika att sitta på tåget när det var som varmast... Kom upp vid halv 12 då ja åkte hem ti mammi.. Där fixade vi lite inför gästerna som skulle komma och sen somna jag en stund på soffan.. Nog tur att jag fick vila mig lite....  Vid 15 kom gästerna men jag stanna bara till klockan var 17 typ.. Då var ja tvungen att bege mej till bussen för att åka hemåt....

Var hemma vid 19 och då var det dax att hoppa in i duschen och fixa till sig inför att Lina skulle komma över... Blev balkongen i det underbara vädret.. Mysigt som tusan.... Blev popcorn och vin... När det börja mörkna tände vi ljus och där satt vi hela kvällen... Vid 12 började vi fundera på var vi skulle ta vägen.. Tog i alla fall bussen upp mot stan.. Av på centralen och vandra mot stortorget... Funderade på Etage och Breeze men det slutade med Harrys....  Först var ja tveksam tänkte att det var ett gamlingställe... Men fyyyy helvete så kul vi hade.... Massa massa dans och så träffade man andra som man kände.. Mycket mycket trevligt..... Hade en riktig superkväll !!!! När det stängde blev det Max sen vandrade jag hemåt... Somnade väl runt 7......

Nu sitter jag här och är galet trött men det var det helt klart värt... Tack gummsi för en superkväll !! :D




Min kära mammi....






Fina Lina





I väntan på bussen






Jag och Lina





Nu ska ja ta mig nått att äta....  Puss puss ♥


Kommentarer
Postat av: Maria

Va fin du är min vän (L)

2009-07-06 @ 20:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0