Fullt upp...

Dagen har gått väldigt väldigt fort känns det som... Började jobba 7 o slutade 12,30.. Skulle egentligen tränat efteråt men kände mej förkyld och lite seg så hoppade det idag. Vill ju inte bli sjuk nu på min lediga helg...Har fullt schema också så det har jag verkligen inte tid med..... Nu sitter jag här hos papps och njuter av en ledig kväll. Ska lägga mej tidigt ikväll så jag har krafter till helgen....

Imorgon blir det upp tidigt och till stan med mammi... Ska fira mej lite i förtid...Ska bli myspys.. Sen på kvällen blir det fest hos Linkan och Maria.. Ska bli supertrevligt och träffa töserna igen...! Men som sagt vi måste boka in en middag snart ju..  Alltid så trevligt med er !!!  

Sen på lördagen vaknar man upp ensam på sin födelsedag. Första gången under hela mitt liv.. Jag kommer sakna frukost på sängen och sång :( Men men får gå och lägga mej i sängen hos pappa på kvällen så får dom komma och sjunga haha.. Känner mej som ett barn ibland.. Vill ha kvar alla mina traditioner men det kan va svårt när man inte bor hemma längre :(  ..... Men men... På kvällen kommer som sagt familjen, familjevännerna  och Helena hit. Blir grillning som vanligt .... Sen får man se vad som händer senare under kvällen....

Söndagen blir väl lugn.. Kanske följer med papps o carro till en marknad men vi får se hur mycket ork jag har kvar... Haha kanske är en liten pensionär ändå min älskling ;)


Nu ska ja hoppa in i duschen o kliva i mjukisen :D

Puss puss ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0