1 år

I lördags fyllde lilla Liv 1 år.. Så igår va det kalas för den lilla.. Tänk så mycket som har hänt under detta år... Vilken glädje du har gett oss gumman lilla... Har varit många svåra tider också för dig men du kämpade på min lilla ängel... Du är det bästa som finns !!! Älskar dig så otroligt mycket...






Idag blir det jobb kl 13.. Var dock uppe tidigt eftersom dom skulle komma och fixa mitt fönster.. Handtaget ramlade ju av i förra veckan så har inte kunnat stänga det... Men det kom en vikarie hit.. Han fick komma och gå 3 gånger för att han hade inte rätt saker med sig. Snacka om irriterande.... Sen försökte lilla Busan rymma ut genom balkongen när han hade den helt öppen.. I hall hast lyckades jag fånga henne men i samma veva lyckades jag välta oboy glaset över datan.. Smidigt josefin... Så nu har jag suttit här och försökt torka upp så gott det går.. Hoppas bara inte något börjar klydda till följd av detta nu....


Men men nu ska jag återgå till mitt våra bästa år tittande och måla naglarna....


Puss puss ♥



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0