Utbildning...

Blev en tidig morgon för mig idag... Att ställa klockan på 05,25 e inte riktigt vad man vill... Men upp kom jag i alla fall... Tänkte att jag skulle ta en buss tidigare o kolla om bussarna e i tid osv.. Slutade med att ja va på lasarettet 35 min innan ja skulle börja min utbildning....  Var dock några av dom segaste timmarna på länge... Att skriva journaler osv visst det är ju bra att kunna men att jag ska sitta o lyssna i 2 h om t.ex. hur man skriver labbrapporter osv känns inte speciellt relevant när jag ska va på lasarettet som kurator. Kanske behöver ha en viss inblick i hur det funkar och vad vissa saker betyder men kändes inte riktigt som att jag lärde mig allt för mycket.....  Men nu är det i alla fall gjort....  Nästa vecka börjar ju allvaret och det är bara att vänja sig vid att gå upp tidigt och bege sej till Trelleborg....

Annars har jag inte gjort något speciellt idag.... Blev lite träning för tredje dagen i rad :)    Underbart skönt...Blir vilodag imorgon sen på det igen på torsdag...

Nu ska jag se vad som finns på tv....

Puss puss    ♥



Ps.  Hahahaha måste bara tacka för dina fina kommentarer hahaha.... På fredag ska jag sno din flicka hehe  :D

Kommentarer
Postat av: Kaveh

Hon ska va hemma innan nio. Annars e de utegångsförbud på två månader.

2009-01-28 @ 21:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0