Snigelfart

Fattar inte varför jag läser så sakta... Tycker faktiskt lite synd om mej själv... När man ska läsa böcker tar det verkligen 100 år för mej att läsa... Som den "bok" vi ska läsa till nästa vecka som vi ska skriva paper på... Den är så 200 sidor men bara 10 sidor tar sjukt lång tid att läsa... Nån som har lite tips på hur man ska lära sej att läsa snabbare kanske.. :P

Idag orkade jag inte bege mej in till skolan, som typ alla andra dagar denna vecka.. Har blivit riktigt dåligt. Men samtidigt hade jag aldrig hunnit läsa det jag skulle om ja hade varit i skolan. Så får väl tänka att mitt skolkande leder till nått bra haha...E ju inte obligatoriska föreläsningar så egentligen är det inte nått o tänka på men ändå...

Har i alla fall hunnit med att träna en del ikväll...Sjuukt skönt att få röra sej.... Mycket trevligt träningspass haha...Kändes som det gjorde nån nytta iaf.. Men vad vet jag...

Nu är det snart handboll. Men orkar jag titta????

Puss puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du läsa långsamt?? Va fan du läste ju skit snabbt när vi gick i skolan, du var alltid klar lååångt före mig.. men ja e väl efter lr nått haha

2009-01-22 @ 21:31:23
Postat av: Kaveh

Sluta böla. Läs ferdi boken bara. jag som trode att du hade koll

2009-01-24 @ 13:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0