Praktikplats

Idag va ja och besökte min praktikplats på lasarettet i Trelleborg... Fick skjuts av den ena kuratorn dit.. :) supertrevliga va dom verkligen !! Fick en liten liten rundvisning och dom berättade lite om sig själva och hur det fungerade.. Vem som gjorde vad... Fick också vara med på ett minimöte som dom har på torsdagar.. Intressant som tusan ! Gud vad jag längtar till praktiken börjar... :) Kan nog bli en del jobbigt också i och med att dom har hand om patienter i livets slutskede.. Men vi får se, det ska nog gå bra :D     Nu vill jag bara att det vanliga skolarbetet ska ta slut... Vill ju bara ut på praktik nu och inte sitta i skolan och läsa tråkiga böcker....

Nu ska jag vila mej en stund för sen ska jag på jakt efter jeans med pappsi.... Jag som hatar att leta jeans :( hittar ju aldrig några.. så håll tummarna  :D







Puss puss  ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0