Ny människa...

Känner mej som en ny människa nu.. Har precis kommit hem från ansiktsbehandlingen... Gjorde inte så ont som jag hade för mej... Kanske var hon här mer försiktig... Var längesen jag kände mej såhär ren... Underbar känsla.. Tjejen som gjorde ansiktsbehandlingen var världens trevligaste... Ingen sur tråkig människa.. Hon var glad och underbar haha...  Tog så väl hand om mitt lilla ansikte haha... Så är det någonstans ni ska gå är det till henne... Exuviance heter stället och ligger vid värnhem... Perfekt.. Jacqueline heter hon.... 

Resten av dagen ska jag bara njuta av denna underbara känslan av att vara totalt ren hahaha... d låter fel men ja... :P

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Kaveh

Inte ens lönt o kommentera.

2009-01-28 @ 21:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0