Ledig

Idag är man ledig. Så skönt med lite sovmorgon.. Pappsi kom med frukost också.. Hur mysigt är inte det :) Kunde ju inte bli en mycket bättre start på dagen.... Blev dock bara en snabbvisit...

Har suttit och läst lite om Villkor i arbete med människor. Sjukt segt att behöva läsa o läsa när man bara e sugen på att gå ut på sin praktik... Önskar att man bara kunde få vara ledig och vara ledig på riktigt... Kunna vandra i stan eller nått och slippa plugga..  Jag har iförsej tur att redan ha min bok som ska läsas o slippa bekymmer med att få tag i boken så ska egentligen inte klaga kanske...

Nu har man precis tittat på det 10 000 avsnittet av Våra bästa år. sjukt så länge det har gått egentligen.. men lika förbannat kan jag inte sluta titta på det även om jag itne tycker det är lika bra som förr.. men man måste ju veta vad som kommer hända...  

I eftermiddag blir det stan med pojken. Måste ju utnyttja mina presentkort som jag fick i julklapp och behöver lite nya fina underkläder.... Hoppas man kan hitta nått fint... E sjukt sugen på hamburgare osså men borde inte... Men men får se om jag kan stå emot...

Nu ska ja återgå till läsningen....


Puss puss alla fina ♥

Kommentarer
Postat av: Kaveh

Fy fan va tråki da

2009-01-24 @ 17:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0